Згідно плану додаткового регламенту першого етапу Національної серії “Race Union Gymkhana 2021”, змагання почнеться з адміністративної перевірки та медичного контролю пілотів о 10:00 19.06.2021.
На адміністративній перевірці пілотам видадуть “бігунок”, у який необходібно буде проставити підписи що до проходження медичного контролю, технічного контролю автомобіля, а також підтвердження наявності страхового полісу від нещасного випадку (саме для цього нам потрібно так багато інформації на реєстрації).

Після цього пілоти повинні представити свої автомобілі на технічний контроль, під час якого перевіряється технічний стан автомобілей.
Після проходження технічного контролю, пілоти відносять заповнений бігунок на адміністративну перевірку та ставлять там останній підпис.
Повністю заповнений бігунок означає допущення автомобіля до проходження кваліфікації.

У 11:30 буде проходити брифінг та передстартовий інструктаж, на якому пілоти отримають схему траси, та дізнаються всі деталі щодо проходження траси змагань, як буде даватися старт, як треба фінішувати, де можна прогрівати гуму, як заізжати та виїждажи зі змагального майданчика, та буде оголошена сітка ТОП-32 з нумеруванням пар (або без xD)*

*Організатори обіцяють тут деякий сюрприз, який повинен додати “масла в огонь” протистоянь)

Після брифінгу у всіх пілотів буде 30 хвилин на пішохідне ознайомлення з трасою змагань, де вони будуть запам’ятовувати послідовність проходження ділянки та малювати собі правильні траекторії.

У цей час буде опубліковано список допущених учасників та стартова відомість.

Далі, згідно стартової відомості, учасники змагань вишукуються у чергу для проходження кваліфікаційних заїздів.

Під час кваліфікації у кожного пілота буде дві послідовні спроби для того щоб поставити свій кваліфікаційний час. (Якщо інше не буде вказане на передстартовому брифінгу)

Інформація щодо часу проходження кваліфікації пілотами буде проводитися у онлайн-режимі та відображатися у телеграм каналі, посилання на який пілоти отримають на брифінгу, та на офіційному сайті організатора – https://raceunion.com.ua

Після проходження усіх кваліфікаційних заїздів буде визначено список із топ-16 (топ-32) пілотів.
Якщо список допущених пілотів на змагання буде більше 32 чоловік, то в такому разі будуть визначені лише кращі 32 пілоти, що поставили кращій час у кваліфікації, а для решти пілотів змагання буде закінчено.
Також, після усіх кваліфікаційних заїздів будуть визначені еталонний час проходження траси та ділення на групи.
Повідомляємо, що незважаючи на те, в якій стадії основної сітки пілот вибуває – його кращій час проходження впливає на класовий залік.

Згідно плану – після кваліфікації буде оголешно урочисте відкриття змагання, після якої почнеться боротьба у сітці.

У сітці змагання, що буде опубліковано на сайті та яка буде дублюватися на місці проведення усі пілоти будуть поділені на пари згідно кваліфікації і почнуть змагатися один з одним для подальшого проходження.
Переможці пар у першому заїзді проходять далі у сітку, що називається “Winners”, ті ж пілоти що програли переходять у сітку “Losers”, де вони будуть мати ще один шанс дійти до фіналу.

Для того щоб пілоти знали черговість своїх заїздів ім буде повідомлятися на місці номер їх заїзду та після кого вони повинні стартувати.
Крім цього номери заїздів будуть оголошуватись у телеграм-каналі змагання.

За результатами сітки ТОП-16 (ТОП-32) буде нагороджений переможець усієї сітки.

За результатами класів будуть нагороджені по ТОП-3 учасника, що поставили кращій час у класі.

За результатами кращого часу будуть нагороджені ТОП-3 учасники абсолюту, та кращі 10 учасників отримають залікові бали, які враховуються у результати серії.

Крім того, учасникам, що посіли 1-3 місця у сітці ТОП-32 нараховується додатково 5 очок за перше місце, 3 очки за друга, та 1 очко за третє місце.

В рамках Національної серії, поділення на класи для тих пілотів та автомобілей проходить таким чином:
1) Якщо пілот жодного разу не кваліфікувався та не був учасником поперднього етапу Національної серії “RaceUnion Gymkhana 2021”, то для поточного етапу його клас визначається за результатами кваліфікаційних заїздів.
2) Якщо пілот змінив автомобіль на наступному етапі, то для визначення класу він знов проходить кваліфікацію.
3) По результатам етапу, пілоти можуть підвищитись у класі, але в жодному разі у зв’язці пілота та автомобіля вони не падають у клас нижче.
Тобто, пілот що пройшов кваліфікацію у клас “B” перед першим етапом, навіть у разі відставання від лідера більше ніж на 110% часу на наступний етап залишається у класі “B”
Пілот, що пройшов кваліфікацію у клас “D” перед першим етапом, але поставив під час основної сітки час <115% від лідеру на наступний етап кваліфікується у клас “С”

Рекомендовані статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *